Strony

1 marca 2013

Opowiadanie rozdział 15

                                                              Rozdział 15
** Oczami Wikunii **

 Obudziłam się nad ranem . Leżałam na kanapie oparta o Nialla. Który gadał przez sen , a że była 5: 25 nie chciałam  go obudzić ,a potrzebowałam iść do toalety.Wygrzebałam się i poleciałam do toalety . Kiedy wróciłam .Niall wręcz krzyczał  przez sen:
- Nie odwal się .... Ja  teraz jestem z nią ...  A nawet jak bym nie był... to bym do ciebie nie wrócił ...
O co chodzi ? Do kogo on mówił .Wiele pytań chodziło mi po głowie  ale nie chciałam go budzić postanowiłam poczekać aż  sam wstanie .
 Czekałam a on cały czas spał ... Kiedy wreszcie się obudził spytał:
- Która godzina ?
- 1 po południu  , a co...
- Chciałem się zapytać o jedzenie ale nie wiedziałem która godzina żeby dobrze zapytać . Więc co na obiad ?
Wkurzyłam  się i poszłam do kuchni  po chwili  krzyknęłam :
- Nie ma niczego dobrego . Może pójdziemy do Nando's ?
- Z przyjemnością ale muszę wstąpić do domu .
- Okey to za 15 min wychodzimy .... - spojrzałam na telefon a tam wiadomość ...od Sandry .

Nie dzwoń jutro. Będę odsypiać nockę .
Bo będziemy oglądać filmy do późna ,
żeby nie było nieporozumień  .
Bo wiem co sobie pomyślisz.

Zaśmiałam się w duchu  . Poszłam na górę i się ogarnęłam. Zeszłam Niall  stał juz przy drzwiach .
Wyszliśmy Niall się wygłupiał całą drogę .Kiedy weszliśmy do domu chłopaków .Poszłam do Harrego do pokoju Sandra spała przytulona do Hazzy.  Potem przeszłam się po pokojach wszyscy spali oprócz Zayna ,którego   nie było w pokoju ani w domu. Niall przebrał się i poszliśmy do Nando's. Wróciliśmy dopiero wieczorem .Niall odprowadził mnie pod sam dom . Kiedy Niall zniknął w cieniu nocy .Sandra otworzyła drzwi,a ja wpadłam do przedpokoju .
-Jak było?
- Nie strasz mnie . Powiem ci że było zajebiście .Pójdę się przebrać  i jak przyjdę to ci wszystko opowiem .
- Okey - powiedziała bez entuzjazmu. Poleciałam na górę przebrałam się . Zeszłam na dół usiadłam na kanapie . Opowiedziałam  jej całą noc i to co Niall mówił dziś rano, ale tez opowiedziałam jej o Nando's w którym było cudownie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz