Strony

15 marca 2013

Opowiadanie rozdział 16

                                                          Rozdział 16

*** Oczami Wiktorii ***\

 Zasnęłam może o 1 w nocy nie paiętam .Wiem że Sandra rozmawiałą z kimś.  Byłam tak zęczona że obudziłąm się o 2 popołudniu . Zdziwiłam się.  Na skraju łóżka leżała karteczka .

Przepraszam że ciebie nie obudziłem
ale Sandra mi nie pozwoliła .Jade
na koncert do Chin będę za jakiś tydzień
może dwa .Kocham cię .
                                     Twój Nialler
Byłam zachwycona ty że napisał ale zrzędła mi mina kiedy dotarło do mnie  że jedzie na koncert do ...Chin ? Nie porzegnał się ze mną . Zamuciłam się tym ,ale wkońcu wpadłam na pomysł by pojecać do Polski w odwiedziny . Zeszłam na duł ,a Sandra podleciała do mnie  i rzekła:
- Ty wiesz że oni pojecali do Chin ?
- Tak Niall zostawił mi karteczkę .Szkoda ze sie ze mną nie porzegnał ! Ty miałaś szczęście że chociaż Hazza się porzegnał ...-przerwała i Sandra  Wybucem śmiechu .
- Hahahahahahaha śmieszna jesteś dopiero dostałą SMS-a od Harrego że leci włąśnie na koncert do Chin!
Poszłyśmy do kuchni ,zaczęłyśmy robić śniadanie .Opowiedziałam Sandrze o moim pomyśle żeby pojechać do Polski .Sandra odrazu spytała "to kiedy lecimy ? " .Postanowiłyśmy  jakoś  kupić bilety jeszcze na dzisiaj .Sandra poprosiła Edda  by załątwił nam bilety . Miałyśy wylecieć o 5 po południu miałyśmy niecałe 2 godziny . Spakowałyśmy się  i zamknęły śmy dom na 4 sputy . Na lotnisku  spotkałyśmy fanki pytały czy jedziemy do chłopaków do Chin ,ale uczciwie  powiedziałyśy że jedziemy do rodziny .

***Oczami Sandry ***

Rano usłyszałam dzwonek .Ciekawe kto to.
- Hej jest Wika ? Musze jej coś powiedzieć...- był to Niall.
- Jest na górze ,ale śpi jak ją obudzisz to cię uduze zrozumiano ?
- Tak jasne okey ,a H..... A nie ważne ...
- Co H... ?
- Nie nic .Dobra ide do  niej .
Niall poszedł na góre i za jakie 5 min zszedł na dół.
- Dobra Sanda ja ide .Pa
- Pa .
Oglądałam film . O 1  dostałam SMS-a .

Cześć kotku . Przepraszam że się nie porzegnałem
ale mi wyskoczył nagły koncert... w Chinach .
Przepraszm jak przyjade to ci to jakoś wynagrodze .
Obiecuje.Kocham Cię                              - Harry

Odrazu mu odpiasałam .

Mogłeś się chociaż  pożegnać :(
Będę tęsknić. A Naill się prawie  wygadał.
Zaczął coś mówic ale się zacioł.... Kocham Cię- Sandra

Naprawdę cię przepraszam . Wynagrodzę ci too ...
<3 <3<3                                                     - Harry

<3                                                              - Sandra

Wiktoria zeszła na dół  rano Niall zostawił jej kartkę że  jedzie do Chin .Nie byłam jedyna która po przez zapisane słowa zostałam  powiadomiona.Wiktoria wpadła na poysł że pojedziemy do Polski.
Był to dobry pomysł bo i tak za pade dni Dżasta miała do mnie przyjechać to pomyślałam że może zabieże się w drodze powrotnej z nami .Zdzwoniłam do Edda by jakoś pougł i zdobys bilety .Nie czekałąm długo  po 15 minytach Edd oddzwinił i bilety czekały juz na nas na lotnisku .
Szybko się  spakowałyśmy  i pojechałyśmy na lotnisko . Na lotnisku jakie fanki 1D  pytały czy jedziemy na ich koncet oczywiście odpowiedziałyśy ze jedziemy do rodziny i że przez jakiś czas nas nie będzie .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz